onsdag 1 maj 2013

Reflektion v.18

Se där ja!! Även denna veckan har tagit slut, tro det eller ej! Denna veckan har jag mest gått och funderat över hur i all världen jag skall presentera mitt projekt. PP eller bara prata? Göra ett bildspel eller kanske till och med en liten film? Och prata så klart... det får vi inte glömma!

Så jag bestämde mig för att köra en hederlig PP!! Och för att prata... Så imorgon smäller det!! Efter lunch skall jag hålla min presentation. Jag måste erkänna att jag är något nervös... inte för att prata inför grupp, det har jag kommit över för länge sedan, men att visa min PP och mitt projekt som jag inte ens har haft handledning på.. uäck!!! Tänk om folk hatar det??? Om ingen förstår vad det är jag försöker att förmedla? Hjälp... men, men... det måste ju göras, så here we go... typ... enna! Det får bära eller brista.

Blå HImmel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar