tisdag 23 april 2013

Reflektion v.17

Ok, så nu är projektet äntligen färdigt!!!! WOHOOOO!!!! SÅ här blev det;
Jag satte i alla de små hjärtan som väller ut ur hjärtat och målade det rött. Sedan lade jag till rött nagellack i sprickorna för att förhöja effekten.

Då såg det ut så här:


Sedan tyckte min man att jag gott kunde lägga till lite mer detaljer så sagt och gjort; hjärtat gick bildligt talat under kniven!!

Efter lite mer detaljer såsom sprickor och fåror hade lagts till fyllde jag i med mer nagellack. Sedan var det dags för bakgrunden där hjärtat skall fästas. Denne målade jag svart för att riktigt visa den härliga röda färgen:

 
 
Sedan monterade jag ihop allt när färgen torkat!
 
 
Det slutliga resultatet får ni se på redovisningen! Nu skall jag bara komma på en bra ljussättning oxå!!
 
Blå Himmel!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar