tisdag 23 april 2013

Reflektion v.15

Fortfarande sablar brutna tår!! Alltså, jag förväntade mig väl inte att de skulle bli obrutna, men att de skulle ställa till det så som de gör för mig hade jag inte förväntat mig! Utan handledning är det segt att komma igång själv, men jag tror att jag har kommit på något som både innehåller min röda tråd som A påstår att jag har och exit... i alla fall i min värld!
Nu har jag bestämt mig för att mitt projekt blir av något sorts byggbart material, typ lera eller så. Denna måste vara av den lufttorkande varianten och inte för tung... kan funka! har för mig att jag såg något sådant på effären vi gillar att handla grejjer till vårt projekt o annat på!
Nu ska jag bara se till att få till en handledning per tfn eller så så att jag kan se att jag inte har halkat åt helt fel håll!!

Blå Himmel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar