tisdag 23 april 2013

Reflektionv.16

Ok, material inhandlat utan handledning. Nu får vi bara hoppas att jag inte är på helt fel spår!!
Så här kan det se ut i början av ett projekt.

Början av mitt projekt... exit börjar bli synligt!
 
 
Ok, här är min tanke;
 
Min röda tråd är hjärtat som har varierat i olika former under den här kursen. Hitintills har det varit lite negativt med ett litet ruttet inre, men nu vill jag vända det till något positivt så att hela hjärtat är gott!! Så, detta har jag valt att det skall få representera min kärlek till min man. Jag säger ofta till honom att jag älskar honom så att det känns som om mitt hjärta skall gå sönder. Dett amenar jag naturligtvis ur en positiv synvinkel! Sååååå, hjärtat är alltså mitt, som spricker. Ut ur hjärtat kommer det att välla upp andra små hjärtan i olika storlekar (exit) som visar att det finns så mycket kärlek i mitt hjärta att det spricker men på ett bra sätt! Luddigt?? Japp, jag fattar knappt själv, men det blir nog bra i slutändan!!
 
Blå Himmel!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar