torsdag 24 januari 2013

Assignment # 1

"Köp fyra blåa saker och placera dem på ett farligt ställe. Dokumentera sedan så att du kan lägga upp det i din blogg." Det var vårt första assignment! Efter en del funderande på vad som var blått och vad som kunde vara farligt och för vem kom jag på min idé att köpa blåa fiskar (alltså godis) och det farliga stället är naturligtvis i min mun! =)
Innan funderade jag på att köpa smurfar och ställa dem på tågspåret och dokumentera när de blev överkörda, men det kändes lite grymt, så jag lade ner den idén. En annan idé jag hade var att de skulle få stå vid dammluckorna i Floda, men den idén gick oxå i stöpet... så nu blev det fiskar!

Nu skall jag bara komma på hur 17 man lägger upp foton här oxå så att ni alla kan se hur farligt det r att vara en blå fiskgodis i närheten av mig!

Blå Himmel!

 
 
 Blå fiskar...
 


Farligt värre...

 
Faktiskt!!!  =O

1 kommentar: