onsdag 30 januari 2013

Oh Hjälp!! Assignment #2

HJÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!! WTF??? och men SHIT!!! är tre grejer som dök upp i hjärnan när jag kollade vad vi skulle göra över de nästkommande två dagarna! Ut och gräv i internets mystiska värld, hitta... fan, jag kommer inte ens ihåg vad det var vi skulle hitta (måste kolla igen) och dela sidor hit och dit och jösses!!
Genast satte min hjärna igång med astt producera massor av prestationsångest!!!Sedan började den att producera nåt annat... vad var det? Kreativitet? Jo, så kanske det var... kanske... men vad var det jag blev så kreativ av då? Jo, jag har fått en UTMANING!! Me like!!!
Nu återstår det bara att hitta saker på internet som jag tycker är värda att dela med er. Får väl se vart detta leder... internetnörds, here I come!!

Blå Himmel!!

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra utmaning för dig, får hoppas att du finner det du söker snart ^^

    SvaraRadera
  2. Det var en svår utmaning tycker jag, det viktigaste tror jag inte är att hitta saker utan att våga ta sig utanför sin bekvämlighets zon och känna att tankeverksamheten sätts igång, känns som att det är processen som är det viktiga. Låter iaf som du klarat assignmentet riktigt bra :D

    SvaraRadera