torsdag 21 februari 2013

Havererat projekt v.7

Det började ju så bra... jag hade världens idé om hur jag skulle ta mitt positivitetsprojekt till nya nivåer och allt skulle bli så bra! Men... nix!! Det blev inte bra!! Alls!!! Så, jag tänkte om, skapade en ny idé om hur jag skulle fixa mitt havererade projekt. Alla bilder jag hade tagit och fixat med som skulle vara stommen i mitt projekt skulle printas ut och sedan rivas i småbitar för att symbolisera haveriet av mitt projekt. Sedan skulle detta dokumenteras. Efter detta tänkte jag att jag skulle tejpa ihop delarna igen och även dokumentera detta. Detta skulle således symbolisera att jag hade kommit tillbaka på banan med mitt havererade projekt. So far so good.

Ända tills jag skulle printa... Där tog det STOPP!!! Min printer är så kass att den inte klarade av att printa mina bilder... färgerna stämde inte och det hela ser ut som en dassig bild i nån sorts smog... så nu är projektet havererat på riktigt!! JAG GER UPP!!!!!!
Nu vet ni i alla fall vad jag TÄNKTE gjort... även om nu inget alls funkade så som jag hade tänkt...

Blå Himmel... (fast just nu är det mest tät dimma)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar