torsdag 21 februari 2013

Reflektion v.7

Jaaa, vad ska jag säga...? Ny vecka, nytt projekt... började bra, slutade dåligt!!
Denna vecka skulle vi skriva hajkudikter och sedan fördjupa oss i vårt projekt (eller nån annans) som vi gjort veckan innan. Jag valde att fördjupa mig i mitt eget och att ta det vidare till en annan nivå. Det gick ju sådär. Tanken var att ajg skulle ta bilder på saker som gjorde mig glad, som fick mig att le eller bli varm i hjärtat. Eller bara nåt annat jag helt enkelt tyckte om. Bilderna togs mens en tog det stopp... inget funkade, så projektet blev döpt från Tänk Positivt till Haveri med stort H... jaja, nya tag nästa gång!! Jag kan ju iaf visa bilderna jag tänkte använda.

Mitt lilla hjärta som förgyller min dag och gör så jag blir varm i hjärtat!

Mjuk mule full med snö... <3

Anka... gillar bara bildens ljussättning och färg...

Mer anka... tycker att de ler så finurligt...gillar!

Fick av min underbara man!! Lycklig!!!

Coola färger som gör mig glad!

Även denna bilden tycker jag om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar